Ευχαριστήρια Επιστολή του Επικεφαλής του Συνδυασμού «ΠΡΟΟΔΕΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ»


26 Ιουνίου 2016 
Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

 Θα ήθελα εξ αρχής να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, σε όλους τους Συναδέλφους  που μας στήριξαν με την ψήφο τους, για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν καθώς και την δύναμη που μας έδωσαν στην προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε μια νέα προοπτική και να ξαναφέρουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία στην εκπροσώπηση των Αστυνομικών.

Ιδιαίτερα όμως θα πρέπει να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου και υποψηφίους του Συνδυασμού μας «ΠΡΟΟΔΕΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ» για τον όμορφο, μεγάλο, ηθικό και σπουδαίο αγώνα που δώσαμε όλοι μαζί για τον Συνάδελφο Αστυνομικό.

Επίσης ευχαριστώ ολόψυχα  όλες και όλους τους συναδέλφους που με στήριξαν  με τον σταυρό τους στις εκλογές της 11ης 12ης και 13ης Ιουνίου 2016 και με αναδείξανε 1ο σε ψήφους από το ψηφοδελτιό μας στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Α.Υ.Αθηνών 
Η εκλογή μου για τέταρτη φορά ως μέλος του Δ.Σ της Ε.Α.Υ.Α. αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή και ταυτόχρονα υποχρέωση να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου.
Με όραμα, αποφασιστικότητα, συνέπεια και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον κλάδο με την ελπίδα πως δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας.
Φιλοδοξώ να φανώ χρήσιμος στον καθένα σας χωριστά, στην αστυνομική οικογένεια και στο συνδικαλιστικό μας κίνημα
Θα είμαι πάντα δίπλα σας και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταποκριθώ στο ακέραιο της εμπιστοσύνης που μου  δώσατε.



ΧΑΧΑΛΗΣ Βαλάντης  Επικεφαλής του Συνδυασμού
«ΠΡΟΟΔΕΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ»

Related

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1020221949880922455

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Ομιλία του Δημήτρη Καραγιαννόπουλου στο 32ο συνέδριο της ΠΟΑΣΥ

Ενημερωθείτε για το ασφαλιστικό- συνταξιοδοτικό των αστυνομικών!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

pasapolice@gmail.com

προβολες σελιδας

FACEBOOK



Συγχρονη Αστυνομια

ΝΕΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

item